Tuesday 15 April 2014

Wardina Kecam Ceramah Ustaz Don Daniyal

Wardina atau nama sebenarnya Safiyyah Fadlullah Wilmot, 35, mengecam ceramah Ustaz Don Daniyal dengan memuatnaik video yang telah diedit kerana dikatakan tidak membuat rujukan terlebih dahulu sebelum membuat ceramah.

Menurut Wardina dalam status facebooknya meminta para ulama, ustaz dan mufti di Malaysia supaya menyemak semula isi kandungan ceramah Ustaz Don Daniyal kerana kononnya dikhuatiri menyebarkan maklumat tanpa rujukan yang sahih.

Perkongsian video yang telah diedit itu menimbulkan pelbagai reaksi daripada kalangan orang ramai sehingga menegur tindakan Wardina mengecam Ustaz Don Daniyal menegur Ustaz Don secara terbuka.

Sejak akhir-akhir ini Ustaz Don Daniyal menjadi popular dikalangan umat islam dengan menampilkan ceramahnya yang agak santai dan mudah difahami oleh pendengar.

Ceramahnya di TV Alhijrah menjadi popular dan sering diikuti oleh golongan muda dan dewasa. Walaubagaimanapun Wardina sebelum ini pernah memuji ceramah yang dibuat oleh Ustaz Azhar Idrus yang menampilkan gaya rock dengan gitar

Sumber : semuthitam80.blogspot.com

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment