Friday 16 May 2014

Siapa Adam Untuk Shila?



Masa Murai Batu tulis cerita ini diri sendiri pula yang tersenyum mengenangkan kalau benar telahan Murai Batu ini rasa macam sweet sangat apa yang berada dibayangan mindaku ini. Panjang tak madah Murai Batu kali ini?

Kalau tengok gambar mungkin ramai yang dah tahu tapi rasanya ramai yang tak tahu kan? Tetapi bukanlah Murai Batu nak memudaratkan mana-mana pihak yang mungkin menjadi subjek didalam cerita ini, sekadar berkongsi nanti tiadalah pembaca Murai khususnya terkejut tetiba keluar cerita pasal Shila Amzah dan seorang jejaka kan.

Ini semua kerana tiada cerita panas lagi terpaksalah Murai Batu menggodek segala Instagram mencari cerita tau. Mungkin nak dijadikan cerita gerak hati Murai Batu macam kuat sahaja berkata ada sesuatu diantara Shila Amzah dan teman yang mungkin bermula sebagai seorang #shilalas kan?

Rajin betul jejaka bernama Adam ini menjemput dan menghantar pulang penyanyi bertaraf antarabangsa kebanggaan kita ini setiap kali penyanyi itu ulang alik ke luar negara. Walaupun tiada sebarang foto mesra dan keterlaluan, gambar yang dimuatnaik Adam terasa istimewa.

Shila pun khabarnya ada memberikan klu bahawa dia kini bahagia dan tidak lagi emo-emo seperti satu ketika itu kan. Ini menguatkan lagi spekulasi para keyboard warrior diluar sana termasuklah Murai Batu ni.

Mungkin Murai Batu pun over feeling kan, bukan apa sebab tengok budak itu macam baik dan sopan santun sahaja. Orang kata cocok sangatlah kalau ND Lala nak jadikan menantu. Oops, terlebih sudah Murai Batu, takutlah nanti orang kata memandai lebih kan.

Apa –apa pun yang penting Shila Amzah teruslah berjuang demi nusa dan bangsa. Buat Adam juga Murai Batu mohon maaf kerana menggunakan foto Instagram anda, sekadar berkongsi. Manalah tahu ada sinar kejayaan dimasa akan datang. Amin. Selamat maju jaya! Eh tetiba! Ciao!

Sumber : murai.com
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment